A Krétai kezdet

Itt maradtunk egyedül, a szálloda még szinte alig üzemel, mit alig üzemel, nem szépítem mi vagyunk egyedül. Kérdésünkre, hogy meddig maradhatunk, kapjuk a választ kb. 2 hétig még nem jön csoport. Hát elkezdődik Krétai életünk. Még mielött elment volna a csapat, összeismerkedtünk Manolival, aki a későbbiekben szállásadók lesz. Ő is az Afrika Twin Club tagja.

Harmadik nap

Mondanom nem kell este megint eszegetős iszogatós hagyományos görög zenét hallgatós vacsora van. Reggel a kávézóban az arcokat elnézve, nem sok alvás sikeredett. Személy szerint nem is értem, hogy bírják az iramot, megmondom őszintén nekem már az is kihívást jelent, ha este 11 után még ébren vagyok. Na de a mai napra, mivel csak este

A sziget

Az emberek teljesen más mentalitást képviselnek. A kint töltött fél év alatt, nem találkoztam olyan emberrel, aki ne akart volna megérteni. Talán kettő ilyen eset történt, egy a szigeten, egy pedig a kontinensen, az utolsó pont egy étteremben kaja rendelésnél. A szigeten és a szárazföldön az a tapasztalatunk, hogy kedvesek és meg akarnak érteni. Na

Ugrás az ismeretlenbe

Valamikor március közepén, amikor elindultunk az ismeretlen felé, na jó nem teljesen ismeretlen, vegyes érzelmek kavarogtak bennem. Próbáltam lépésenként lejátszani, mit hogy fogok csinálni, mire mi lesz a válasz. Kicsit görcsöltem. Majd amikor semmi nem úgy alakult, ahogy elterveztem a kis fejemmel, hozzá kell tennem ahogy alakult az sem volt rossz, na megfogadtam, nem tervezgetek

Kréta rabul ejt

Krétai túráinkon rengeteg fotó készült. Nagy örömmel konstatáltuk, hogy a fotóink nagy sikernek örvendenek, főleg ami tengert ábrázol. Általában hetente két alkalomra próbáltuk elosztani azt a rengeteg látnivalót, amit a mi szemünk is alig volt képes feldolgozni. A könyv megjelenése miatt Magyarországon vagyunk, a rengeteg képet osztályozni kellett. Sokszor nehéz volt egyet-egyet kihagyni, mert az

Megérkezés

Sajnos a plusz nap elszaladt. Pedig isten bizony nem csináltunk semmit. Ezt most szó szerint kell érteni. Egész nap élveztük az őszi nap sugarait, no és persze fürödtünk sokat. A víz olyan selymes mintha, Krétán a déli oldalon lubickolnánk. Megbeszéltük, hogy reggel korán indulunk, mert a következő éjszakát Turnu Severinben (Szörényvár) töltjük. Reggel fél nyolckor

Tamás és Kréta

Este 20:40-kor indult a komp Rodoszról Krétára, Sitiába. A mostani hajó kisebb volt, mint az előző, ezáltal lassabban is ment és kicsit himbálózott is. Nem volt túl sok utas, így válogatni lehetett az ülőhelyek között. Olyan helyet tálaltam, ahol aludni is lehetett, igaz csak a szőnyegpadlón. Éjfél körül lefeküdtem, a táskáimat félig átkarolva. Először csak

Tamás Rodoszon

Éjszaka egész jól tudtam aludni a két összetolt fotelon. Nem volt kifejezetten kényelmes, de ki lehetett bírni. Éjjel kikötöttünk Szantorinin, reggel pedig Kos szigetén. A kikötőhöz közeledve olyan hangerővel szólalt meg a hangosbemondó, hogy nem volt ember, aki ne ébredt volna fel rá. Délelőtt 11 körül értünk Rodosz kikötőjébe. Kerestem valami reggelit, majd irány a

Tamás a vendégünk

Az egész egy nem túl nagy Balkán túrának indult. Mert hogy már voltam ott egyszer és nagyon tetszett. Horvátország, Montenegró, Bosznia-Hercegovina. El is kezdtem tervezni az útvonalat, és ahogy az lenni szokott, egyre több látnivalót próbáltam belezsúfolni a 7-10 naposra tervezett útba. Aztán ahogy bújtam a térképet, egyre közelebb került Görögország. A nagy kedvenc, ahol

A Chalkidiki félsziget

Látjátok, hogy araszolunk Magyarország felé, ennek egyszerű a magyarázata. A Krétán töltött fél év és 10000 km feletti megtett út, valamint az elkészített 12000 fotóból készítünk egy könyvet, amiben szeretnénk megosztani mindenkivel túráinkat. DVD melléklettel, hogy minél több fotót láthasson az, akit érdekel. Motorosoknak és nem motorosoknak, aki készül Krétára és aki már volt Krétán,